.:| هنر، معماری و مرمت  ابنیه تاریخی |:.

.:| هنر، معماری و مرمت ابنیه تاریخی |:.

Eskan ara Ltd. co (M.D)-------------- Art, Architecture & Historic Building Reparation
.:| هنر، معماری و مرمت  ابنیه تاریخی |:.

.:| هنر، معماری و مرمت ابنیه تاریخی |:.

Eskan ara Ltd. co (M.D)-------------- Art, Architecture & Historic Building Reparation

بلوک ساختمانی همکریت


New Building Block



امروزه سبک سازی و استفاده از مصالح نوین یکی از اهداف اصلی در ساخت و سازهای صنعتی می باشد. و ما هرروز شاهد ظهور محصولات نوین و تکنولوژی های مدرن در صنعت ساخت و ساز می باشیم. یکی از موارد بسیار مهم در ساخت و ساز، سازگار بودن مصالح ساختمانی با محیط زیست است. بدین صورت که متریال مورد استفاده، در عین حالی که سبک، مقاوم و عایق است، کم هزینه و طبیعی باشد. یکی از این محصولات بلوک ساختمانی همکریت میباشد که جایگزینی خوب برای بلوکهای بتنی است. این بلوک هفت برا بر سخت تر و محکم تر از بلوک مشابه بتنی است. این بلوک ها از بوته گیاه، خاک رس و آب تشکیل شده است. این متریال ساختمانی دوستدار محیط زیست است و هیچگونه اثر مخربی برای محیط پیرامون خود ندارد.
روش کار بدین صورت است که در هنگام دروکردن محصول، قسمتی از گیاه که بر روی زمین باقی می ماند، جمع آوری می شود و در یک مکان خشک دپو می شود، سپس بعد از چهارده هفته، بوته گیاه آماده بهره برداری می شود. بوته خشک شده به همراه آب و خاک رس که حکم چسب را دارد، در بتونیر ریخته و میکس می شود.این محصول بادوام و محکم است و به راحتی در ساختمان ها قابل اجرا است.
بلوک ساختمانی همکریت از کربن خنثی تشکیل شده است. این کربن به صورت کربن منفی فعال میشود و گاز دی اکسید کربن را از اتمسفر جذب می کند. دی اکسید کربن جذب شده باعث رشد واحدهای بوته می شود. در طول دوره این رشد، واحدهای بوته، اکسیژن را در اتمسفر منتشر می کنند. این متریال گزینه بسیار مناسبی برای صنعتی سازی ساختمان به شمار می رود.

منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز


نظرات 1 + ارسال نظر
www.dtd.ir 1389/09/04 ساعت 02:37 http://www.dtd.ir

با سلام دوست گرامی
سیستم تبادل بنر وترافیک دی تی دی با هدف بالا بردن امار سایت شما و سامان بخشی به سایتها افتتاح شد این سیستم به تمامی افرادی که تا تاریخ 30/8/89 در این سیستم ثبت نام کنند 1200 امتیاز رایگان هدیه می دهد لطفا برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید
www.dtd.ir
cuptal@yahoo.com
نمایش ریز امتیازات ، تعداد کلیک ها و تمام اطلاعات مورد نیاز در حساب کاربری هر عضو
- ثبت بسیار دقیق و کامل امتیازات شما به همراه نمودار گرافیکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد