.:| هنر، معماری و مرمت  ابنیه تاریخی |:.

.:| هنر، معماری و مرمت ابنیه تاریخی |:.

Eskan ara Ltd. co (M.D)-------------- Art, Architecture & Historic Building Reparation
.:| هنر، معماری و مرمت  ابنیه تاریخی |:.

.:| هنر، معماری و مرمت ابنیه تاریخی |:.

Eskan ara Ltd. co (M.D)-------------- Art, Architecture & Historic Building Reparation

مقاله: نقش آموزش دیجیتال درخلاقیت دانشجویان معماری


پوپک پورسیستانی (دانشجوی دکتری معماری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش)
مازیار آصفی (دانشیار گروه معماری، دانشگاه هنر اسلامی تبریز)
پونه پورسیستانی (دانشجوی دکترای معماری ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد کرج)
سیامک پناهی (استادیار گروه معماری ، دانشگاه آزاداسلامی ، واحد ابهر)


چکیده:

این پژوهش به تحلیل وبررسی تأثیرآموزش دیجیتال درخلاقیت دانشجویان معماری می پردازد.آموزش دیجیتال جنبشی درعرصه معماری است تا با ارتباط معماری و علوم دیجیتال زمینه ای برای خلق و نوآوری بیشتر فراهم گردد و معماردرفضای دیجیتال از قیدوبندهای طراحی فضای معماری با روشهای رایج گذشته وکندی کار با ابزارهای ترسیمی قبلی در عصرکنونی رها گشته و جزئیات تصور شده یک طرح را پیشاپیش به تصویر می کشد. همچنین این ابزار با استفاده از تکنولوژی و امکانات پیچیده گرافیک در رایانه توانایی هایی را جهت افزایش قدرت خلاقیت، تجسم بهتر اجسام و فرم های نامتعارف معماری و سرعت بخشیدن به انجام کار در اختیار دانشجویان معماری قرارداده و به آنها این فرصت را می دهد تا مراحل تولد تفکر را تا تجسم آن بطور واضح رویت کنند.
روش تحقیق در این پژوهش روش تحلیلی محتوایی کیفی متون و نیز روش اکتشافی یا بطورخلاصه روش تحلیلی اکتشافی است. نتایج این مطالعه ضرورت تدوین مبانی و راهکارهای لازم جهت بالا بردن کیفی نحوه آموزش دیجیتال معماری در راستای آفرینش خلاق در طراحی معماری و زمینه سازی شرایط مطلوب درآموزش فرایندهای طراحی معماری را نشان می دهد.
 

 

 این مقاله به فرمت PDF و دارای 10 صفحه بوده و قابل خریداری است. شما می توانید با پرداخت 15,000 ریال و به وسیله یکی از روش های زیر اقدام نموده و آن را ظرف حداکثر 5 ساعت در ایمیل و واتساپ خود دریافت نمایید:

1- مبلغ را به کارت شماره 6037997475227782 نزد بانک ملی واریز کرده و رسید پرداخت را از طریق واتساپ به شماره 09303628919 ارسال نمایید.
2- مبلغ را به کارت شماره 6037997475227782 نزد بانک ملی واریز کرده و رسید پرداخت را از طریق ایمیل memarjoon@gmail.com ارسال نمایید.


توجه: شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را نیز جهت دریافت فایل با رسید پرداخت ارسال کنید.




 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد